Aldrig Mera

Har just piggnat till lite nu efter jobbet och städningen här....  Igår vart det lite festande så klart var vi först här hemma sedan statt men dock inte så roligt men har nog aldrig blit gladare utav att se en person förrut hahah =) Sedan gick ja ut där ifrån vid två tiden så gick jag och adam hem hit och satt å prata en stund om allt mellan himmel och jord.... Efter han hade gått hem blev det till att sova skulle nämligen upp och jobba imorse så klockan ringde klockan nio och var så där lagomt kul att stiga upp då... Som tur var kom mammsen in hit och hämtade mej så kom linnsan ner till jobbat så satt och prata med henne en sväng innan mor körde hem mig och hjälpte till att städa upp här .. Fy fan puder på hela badrums golvet kletigt på golvet ! Nej tack det var sista gången jag tänker ställa upp nu och ha förfest när folk inte ens kan bete sig som folk utan dem beter sig som grisar rätt ut sagt... Efter städningen var klar så väntade soffan under täcket som var väldigt efterlängtat slog mig en signal till Lillan och öven Emma som jag inte har hört något livstecken på under hela påsken tack för den prat stunden behövdes verkligen kändes det som .... Och nu har just adam och jocke vart här för att hämta öl som vart kvar så nu blir det till att slå på en film eller något kommer sommna inom den närmaste timmen om jag känner mig själv rätt ...

Imorgon ska jag sova ut rikigt länge men i alla fall ligga i sängen till minst elva tolv där .. Sedan ska jag ringa til llillan och åka iin till henne och umgås med henne en svän och kanske även träffa linnsan =) Men det märks imorgon vad det blir eftersom det kom goda nyheter förrut hoppas nu att det blir så för din skull men finns här för dej .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0