Ännu ett inlägg

Ja idag har jag vart riktigt duktig med att upptatera här men kan nog bero på att jag inte har så mycket för mej om kvällarna / dagarna eller rättare sagt inte orkar göra dem sakerna jag gjorde jämnt för....

Ögat är mycket bättre nu som tur är tog just den där ögondroppen som ska tas en på morgonen och en på kvällen ... Det var nog mer utanför ögat än vad det kom i det.. HAHA Efter jobbet idag tog jag med mej mamma ut och gick en liten sväng eller ja vi gick i en timme och tjugo minuter en rätt lagom sväng vart det =) Vi titta även in i stallet där hästarna fprtfarande var ute så jag bestämde mej för att kliva in och fråga varför hästarna var ute ! och det gjorde vi mamma var lite osäker men vafan dem har gått ute sen tio utan någon mat och fick den imorse vid 8 tiden där så men fick det väntade svaret och skönt var det... Så efter vi tagot in gabben och borstat lite på han gick vi vidare böev kvar yttligare en stund vi hade en hel del kul att prata om ... Och kontakten mellan mig och mamma har ändrats sig en hel del och det känns så skönt att inte längre vara osams hela tiden och bråka om allt nu kan vi prata med varandra = ) Lunchade även med henne förrut på den nya pizzan som ligger rakt över vickan där riktigt god mat var det =) SÅ är värt pengarna att knalla dit kan jag lova =)

Nee nu ska jag inte skriva här något mer för idag utan ska borsta gaddarna slå på en film sen ska jag sova och det behövs ska ställa k´lockan på tolv imorgon börjar inte förens 2 sen har jag lång ledigt :D Men ska vara nykter nu hela denna helg +  nästa känns faktiskt lite konstigt nu eftersom ajg har drucket varje helg i 2 månader minst och dessutom nu med när jag är lång ledig men man har kul nyktert med ;)


Snart så kommer denna klännig i min bervlåda med beställde en här om dagen i den grå/blå färgen :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0