Hoppning

Idag har jag varit ledig och har fått en hel del gjort....

Började med att gå upp strax före tio och åt frukost sedan åkte jag ner till Åtorp för att rida.... Började med att bygga en liten banna sedan upp till Gärdsbol för att hämta Chamonix och skritta ner henne till ridhuset och när jag väl kom ner så stogd Märri och Zonic där och vanta så sadla av Chamonix och ställde henne i Gabbens box medans jag red Zonic och det går bara bättre och bättre hoppa 90 cm med han idag =) Sedan var det Chamonix tur att hoppa lite ville testa några skutt eftersom jag jag ska hoppa henne med nu på söndag .... Och det gick med bra Ulli titta även ner lagomt till jag skulle börja med henne så hon var med medans jag hoppade och titta tog bara en fem språng ... Så på Fredag bär det iväg på träningstävling till Valåsen med Zonic ska vara med i 60 och 70 som det kändes idag skulle det kunna vara högre men lika bra att ta det lågt första gången när man väl kan det och sedan satsa på högre klasser när man vet hur kan beter sig ute på tävlning... Så håll tummarna på fredag.... Har även en liten suporter klubb med mej som tur är hahaha =)

Efter ridningen åkte jag hem till min far som för övrigt åker till grebbestad imörra så ska vara husvakt där och se till att syrran inte ställer till med några fester där nu under helgen när han är borta... Fika en sväng med han och tvätta av bilen med men det kommer väl inte att synas nu imorgon när den har stått ute under natten kommer säkert vara full av pollen ! Och nu har jag just duschat och fixat naglarna för min snälla mor har vart här idag och städat lite nu igen ^^ Hon putsa fönstrena och torka ur kylen medans jag låg på soffan och vila en snabbis sedan har jag även städat en garderob till och plockat iordning tvätten så nu ska ja bara damma av det värsta och torka golven sen är det städat för två dagar ...

Ringde även till kronhallen förrut så ska dit på torsdag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0