Infektion

Ja klockan åtta imorse ringde telfonen och det var ifrån vårdcentralen fick en tid där nere vid tio så var bara att kliva upp och dra på sig något ock knalla ner det .... Och idag var ögat värre än vad det brukar vara hade runnit om det hela natten plus att det var alldeles rött och upp svulnat på halva ansiktet så idag syns det kan jag lova... Väl nere på vårdcentralen så fick ja pencelin samt några ögon droppar som ska tas morgon och kväll nu i tio dagar ... Men är väl den här kuren som behövs för jag ska slippa skiten annars skulle jag bli skickad till ögonmottagningen så skulle dem göra i så fall en operation som jag fatta det för... Så hoppas verkligen nu att det här hjälper så jag slipper den här förbannade vageln för gott...

Nee nu ska jag göra mej iordning för arbete jobbar endast ikväll och imorgon kväll sen är jag ledig fredag lördag och söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0