Tisdag

Dagen började idag med jobba från 10 - 15 gick rätt så fort städa en hel del idag och laga en hel del mat så pufff så var klockan tre skönt det.... Efter jobbet bar det iväg upp till stallet för att rida ut en sväng på Gabben som redan var borstad och´klar tack cilla för det =) Och så klart är det inget nu för tiden som ska gå fel fritt utan när jag skulle dra upp ena drag kjedjan på en av min stövlar så klar så går den sönder..... Typiskt så mammsen var snäll och åkte hem till henne för att hämta ett par stallkängor som vi har tur att det finns annat.... Ja och uteritten vart inte så lång mest lite lek å bus men skönt var det i detta väder och avkopplande från allt.... Efter stallet åkte jag hem till mor som var snäll att bjuda på glass i detta vackra väder som har vart och så klart prata lite med henne .... Dirket efter det bar det hem för att laga ihop fiskpinnar och mos lite snabbt för att sedan åka hem till Emma för att hämta upp henne för att bege oss till hennes stall =) Efter jag hade kollat å släppt av henne åkte jag hem till johan för att hämta mina pengar sedan bar det hem för att fixa matlåda och duscha prata en sväng med lillan och nu ligger jag här i sängen för att snart slå på en film som jag börja kolla på igår kväll ska förmodligen se en bit till på den sen kommer nog mina ögon att svika mig som vanligt.....

Och imorgon väntar jobba igen sedan till stallet för att rida lektion på zonic =)

Gårdagens inlägg var det en hel del ilska över men det är så jag känner och det är inte heller första gången jag känner så... Och har bestämt mig för att inte ta mer av den skiten...

För just nu känns det som att detta liv kan kvitta mig om det ska forsätta i den här tackten som det går i nu och har varit i ett tag !



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0