Torsdag

USch kroppen hänger inte med för fem öre är helt slut efter ett pass på fem timmar ? Men känns bättre i den så hoppas allt blir som det ska snart...

Förövrigt idag har jag så klart jobbat som vanligt och för till fället kan jag bara skratta åt min så kallade "chef" eller vad man ska kalla det han beter sig väldigt barnsligt ! Men som  tur är har jag tre veckor kvar sen säger jag upp mig:D
Har just lagat lite mat här nu med slängde ihop en kassler och ost sås med pasta till riktigt gott vart det var så länge sedan känns det som jag åt riktig hemma lagad ny lagad mat :D Det är inget nöje att laga mat till sig själv och sitta och äte den själv ....

Känns konstigt nu när ja ska vara nykter hela helgen lång men ja ska ha roligt endå har jag bestämt mig för ;D
  Verkar som det kommer bli en hel del grillnig nu i helgen :D inga fel det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0