OFF

Var ett tag sedan jag skrev här nu.. Dels har jag inte haft ork till det riktigt sen så som jag redan viste när jag skaffa denna blogg att den skulle torka ur mellan varven...

Mycket har hänt den senaste tiden fick reda på imorse att jag hade fått sommar jobba på Maxi i sommar så nu är det bara att planera när jag ska gå till den förbannade chefen jag har och säga upp mej den dagen är efter längtad kan jag lova kommer kännas så skönt att göra det nu efter all skit jag har fått tagit från den idioten ! Så snart kan jag gå omkring där nere med ett leende på läpparna för nu vet jag att jag slipper att gå dit något mera =) Ska även ringa till kronhallen på måndag och höra om jag har någon chans där för tar nog heldre en plats där så jag slippr det här pendladet....


Och med hästarna går det perfket gabben kommer snart att flytta ner till vårbo ska bli rätt skönt att slippa ridskolan men kommer nog att sakna att ha till gång till ridhus och allt som man har tillgång till där ner... Hoppningen med zonic går bara bättre och bättre för var gång som går kommer på nya knep och tränar mig själv dessutom kommer jag nog även att börja hoppa på chamonix nu med ut ullis var ute och red på henna förrut på ett gärde kändes rätt bra när hon väl kom lös och jag gjorde rätt kommer nog  ´bli bra=)

Och nu är jag helt inne i en period där jag är helt off vilket säkert en del märker utav ?! Orkar inte göra något det enda jag känner jag vill lägga energi på är hästarna för är så avkopplande .... Dessutom känns det i kroppen är helt slut i den skulle kunna sova en hel vecka känns det som sen dessutom har jag fått tillbaka den där förbannade vageln som alltid kommer nu när det har  vart jobbiga tider på exakt samma ställer och antagligen har jag bihåle inflamation med så ska upp till vårdcentralen imorgon antagligen och åker nog på en kur med pencelin.... Lagomt roligt men sånt är livet och det har inte varit lätt den senaste tiden med allt som har hänt och det har hänt en hel del och börjar äntligen kännas nu att det är på väg mot bättre tider som tur är=)

Har även bestämt mig för att börja nytt liv här ska nämligen börja rida så mycket jag kan och ut och gå en lång promenad varje dag har funkat hitils... dock vart promenaden inställd idag  men har gjort lite annat som behövdes göra och hälsa även på pappa och satt där en bra stund men skärpnig nu......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0