valborg

har just varit på kronhallen på anställnigs interjuv det verka gå bra så innan tisdag får jag besked därifårn :D hoppas nu jag får det tar inte ens fem min att gå till jobbet perfket avstånd :D

Förövrigt så väntar ja på Jessica ska ringa så blir det att knalla till stan en sväng sedan börjat jobbet klockan två usch säger jag bara :S Sen efter jobbet ska jag hämta Dawsons sadel uppe i stallet och sedan till Degerfors för att byta bil sen ska jag hem byta om och "fira" valborg.... Ska vara med Emma ikväll så hon ska sova här eftersom hon ska med imorgon till Valåsen och titta på träningstävlingen :D

NEe nu tror jag det bär iväg till Granngården för att inhandla spån orkar inte sitta inne ska nog städa lite först :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0