Vänner?

En vän ska finnas där för dej när du känner att du behöver dem .... Har tröttnat på folk som hela tiden tar allt för giviet hela jävla tiden är trött på att duga endast när det passaer dej / er ..... Det är slut med det nu jag hör endast av mej nu för tiden till dem som jag känner finns där för mej lika mycket som jag finns där för dem ...  Jag tänker inte vara den som duger när du sitter ensam hemma och har ingat att göra jag tänker inte duga när dina andra kompisar inte har tid för dej .... eller är bort resta .... Nej äkta vänner är det enda ja tänker ha heldre att jag har få som uppskattar mej för den jag är än en sån som tar allt för giviet !!!

Och förlusterna jag har gör spelar mig ingen roll för klarar mej bra utan er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0