Dags att upptadera`?

Ja det var ett tag sedan jag skrev här sist.. Mycket har förändrats och skett både tråkiga och roliga saker...

Har hunnit varit i danmark flyttat hästen ja och mycket mera ... Tiden räcker inte till skulle behöva 12 timmar till på ett dygn för att hinna med allt som ska göras .. Jobbar rätt mycket nu är inte ledig förens söndag sen börjar jag på måndag igen och jobbar hela veckan ända fram till söndagen usch känns i kroppen nu att man sliter ... Men men som tur är så får man pengar för slitet .. Förövrigt så trivs jag som fisken i vattnet på Maxi álla är trevliga och inget tjafs nu för tiden om små saker slipper få schemat ändrat utan att bli till sagd och det kan inte bli bättre :D Hoppas nu bara att jag får jobba kvar efter sommaren med =)

Danmarks resan var kort men välbehövlig vi åkte en tisdag morgon vid halv åtta det var jag cilla och morfar och jag körde hela vägen ner så körde ungefär 52 mil usch det var långt att köra i ett sträck nästen men det gick bra =) Väl nere i danmark åkte vi till stan där morfar skulle växla penger sedan gick vi och köpte frukost och efter det åkte vi ut till tove å poul där även vi fick träffa Gitte och där bjöds det även på fläskstek ..... Sedan åkte vi till lägenheten och ladda för att ha en shopping dag på onsdagen och det fick vi med vi gjorde över ihop med 4000 danska på 1.5 dag ... Men det vi köpte var värdt pengarna iaf ;) Och vi hann även med en tur i hamnen där jag köpte glass som är så himmla god dem skulle ha sånna glassar i svergie med :D Innan vi hämtade morfar åkte vi och köpte pizza vilket vart en liten besviklese dansarna får komma hit och lära sig baka pizza ;) Torsdagen spendera vi först med morfar innan det var dags att sätta sej påtåget och bege oss hemåt :D Tog sin tid men på stationen väntade pappa på oss :D

OCh dessutom fyller jag tjugo om någon vecka och det verkar som att den födelsedags helgen kommer att firas i grebbestad :D hoppas på det verkligen men man ska inte hoppas för mkt :D Fyller på en söndag oturs vis ...

nej nu orkar jag inte skriva mer men ska försöka upptadera mer nu skärpning ; )

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja en skärpning med bloggen låter bra :D då vet man lite vad du pysslar med om dagarna iaf ;P

2009-07-18 @ 02:15:47
URL: http://emsxxx.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha ja vet =)´man är för upptagen för att sitta vid datorn ;D

2009-07-19 @ 22:35:51
URL: http://evelinabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0