Måndag

Lyckades ta lite bilder förrut men tog inte klart alla sen vart dem inte så bra så ska ta om dem imorgon om jag hinner ... Förövrigt idag tog jag mej en sovmorgon sedan vart det en promenad sen hem för en mat bit och pka till jobbet .... Gick riktigt fort idag och man trivs bara mer och mer för varje dag som går :D Så hoppas verkligen att jag får forsätta arbeta där så jag klarar mej ekonomiskt varje månad =)

Cilla och mamma åkte just hem bjöd dem på lite mat fick ett par jätte söta foppa tofflor av dem på köpet ska ta en bild på dem ;D

Förövrigt så imorste när jag vakna klicka jag hem 2 st klännigar från gina tricot och även en tröa slank med så det kommer snart i brev inkastet :D Nejjj nu ska ja sova för ska upp tidígt imorgon och ta en rid tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0