danmark

Vart klart förrut idag att jag och syster ska med morfar till danmark den 7 juli ska köra ner han det stanna kvar onsdagen sedan åka hem på torsdagen så ska bli skönt att få komm bort lite :D

Idag har jag fått gjort en hel del börjae med att jag åkte ner till Åtorp där vi skulle flytta hästen till bete och packa ihop alla grejjer som vi hade där sedan åkte jag och mamma óch lunchade på pizzan i åtorp efter det hem till henne sedan en promenad till stallet för att hämte bilen och efter det åkte vi till kristinehamn där vi åkte ut till picaso och tog en mjukglas sedan till skymmningens camping för att spela mini golf och jag hade tur och vann med ett poäng ;D wiiee Efter det åkte vi till maxi och handla lite smått och gott som behövs och var tvungen att köpa ett paket nudlar för att testa har väldigt svårt för det så var tvungen att se om det hade ändrats ... Och kan inte påstå det är det godaste man har ätit och inte det äckligaste det duger när man inte orkar göra något annat ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0