Onsdag

Idag har jag vart extra flitig enligt mig själv har nämligen stor städat hela köket från golv till tak hann även med hallen också och badrummet tog jag igår så nu är det bara vardagsrummet kvar så är lägenheten så ren den kan bli .... Känns så mycket fräschare att vara hemma och även att komma hem när det är städat och snyggt  så nu kan jag njuta efter vardsgsrummet är klart imorgon av mitt nystädade hem =)

Har även vart iväg och ridit för Ingrid idag på Gabben fick en privat lektion eftersom dem andra jag skulle rida med var borta eller sjuka vilken tur jag hade en hel timme för mig själv och det gick toppen men både jag och Gabben kommer ha träningsvärk imorgon .....

Har just nu palrat mej ur och vet inte om jag ska gå ner till red brick eller om jag ska stanna hemma och kolla på en film? för tillfället lockar filmen mer .... Får se hur jag gör beror på hur länge det är öppet på red brick ...


Och imorgon var det exakt ett år sedan vi tog studenten ..... Fy fan vad jag vill ta den igen och uppleva just den här tiden igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0