Seeeg Söndag

Usch segare än vad jag är nu var det länge sedan jag vad....

Helgen förövrigt har vart bra i fredags gick jag och syster hem till adam sedan bar det vidare till red brick med lillan och robert daniel och adam där vi stanna en stund sedan gick vi till viking då syster och malte kom dit sedan hem till mej och sov... Vaknar 4 på natten och upptäcker att cilla inte är här och dessutom hade hon snott med sig adams telefon ! Jävla unge säger jag bara om henne ! Efter lite hot och ilska kom hon hem vid elva sen på morgonen.... 

När hon väl hade kommit hem åkte vi ner till stallet och fixa till gabben sedan hem och städa lite och fixa sig åka till k.hamn hämta daniel sedan på fotboll rävåsen mot åtorp och så klart kamma åtrop hem segern wiieee 3-1 till dem vart det efter fotbollen åkte jag daniel och malte och hämta lillan och robert sedan vidare hem hit där även cilla var och så kom andres och adam med det vart att titta på fotboll ja inte för min och lillans del vi föredrog köket och prata skit istället vart lite sanning och konsekvens spel också och vid tolv gick dem flesta ner till wickan där nocie spela inte det precis lyssna inte så mycket .... Men roligt  vart det endå ... Efter wickan gick jag cilla och malin hem hit åt lite mexickans lasagne sedan styrde jag mot sängen där tanken var att jag skulle slå på en film men så vart det inte utan somna som en stock och sov underbart enda till halv sju imorse då Daniel kom och ringde på men skicka upp malin eller cilla som fick öppna åt han ... NU har jag äntligen städat upp här usch vad grisigt det blir bara om man sitter ett par och är ganska lugna ska nog aldrig mer ha hit något folk men det har jag sagt förrut att jag inte ska men det har visat sig att det går att ändra på med lite tjat........

Nee nu ska ja ta golven en gång till sedan ska jag vänta på pappa och cilla som åkte ner till stallet skulle egentligen med men kände att jag inte orka det så fick stanna hemma om jag städa så det är väl lika bra att göra det nu men dessutom är jag ledig imorgon ska iväg till maxi tisdag , onsdag måste ringa till dem imorgon och kolla vilken tid det var har nämligen tappat bort den lappen med tiden på och även dagarna men kommer iaf ihåg vilken dag det var som jag skulle dit... Nee nu är det bästa att fixa här hemma....

Ni som skickar sms till min comviq telefon och inte får något svar så är det så att måste fixa en sak med den för för tillfället kan jag inte skicka sms till någon med den men har den andara telfonen med som tur är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0