Fredag

Det var ett tag sedan nu jag skrev något här mycket har hänt och tiden har sprungit iväg dem senaste dagarna känns det som......

Men började i alla fall denna dag med att gå upp vid halv nio för att hinna få på sig kläder till nio då kom morfar och hämtade mig så åkte jag och tog ut pengar till bilen som vi sedan åkte och hämtade på volvo så hoppas nu att dessa bilar får bli hela en tid framöver känns som jag inte har haft den bästa turen med dem på senaste tiden .....   
  Efter volvo åkte jag till lidl för att inhandla lite grejjer hitta bland annat två påskägg där till bra pris måste införskaffa mej lite har inte ett skit så nu har jag i alla fall tre påsksaker och det får räcka hemmet kan inte flöda i pynt ;D Ja och nu har jag även hunnit att bakat lite här på morgon kvisten och ska snart börja göra mej iordning för arbetet som börjar klockan ett sedan efter det blir det att träffa sanna en sväng .... Helgen är som vanligt fullspäckad ... Imorgon väntar arbete från halv tio till sex sedan åka upp och hämta Emma och sedan hem för att kolla på film och prata massa skit.... Söndag blir det jobb från halv elva till tre kort dag men dirket efter jobbet blir det att åka till stallet för att hopp träna Zonicx och sedan hjälpa och kolla på Rebecka när hon ska vara med och träna på gabben....  Får se hur det går förhoppnigs vis håller han sig lugn men man vet aldrig vad gammel gubben kan hitta på för något ... Dessutom har jag jobbat i ett ända sen i onsdags och blir inte ledig förens nästa lördag men får tänka på pengarna som kommer rulla in istället =) 

På onsdag är det löning med :D:D:D:D:D


              
  

Kommentarer
Postat av: Emma

På lördag är de fest med;D

2009-03-22 @ 18:22:46
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0