Helgen

Fredagen var trevlig hemma hos Sara =) Hon bjöd på mat oxå ... Invigde även hennes nya spel sex, boose and rock´n roll roligt spel med en hel del kluriga frågor efter det så böt vi till kampen mellan män och kvinnor =) Vid elva tiden där åkte jag hem och la mig och sov som en prinsessa ända tills telefonen börja gå i hög varv slutade med att den blev avstängd ....
 
  Vakna vid 8 redan på lördags morgonen gick upp och plocka iordning här och fixa inför kvällen så det bara var att åka hem och fixa sig efter jag hade varit hos farmor å farfar =) Och där bjöds det på mat inget slår farmors mat och farfars alla påhitt  fick även träffa mina kusiner som var nere för att hugga ved och fixa med smått och gott .... Sedan åkte jag hem och hämtade upp Emma på vägen och så vart det hem för att duscha och fixa sig iordnig för kvällen och när allt sådant var klart kom Alexzandra, Sara , Stefan, Emma , Johanna , Klas, Robert , Lillan , Kr , Johan , Adde , Malte , Jimmy, Tror det var alla är i alla fall dem jag minns som var här ... Vid halv elva tiden var det dagx för att knalla ner till statt Sara skulle göra debut =) vart lyckad kväll med massa dans .. Efter statt så fick jag och emma skjuss hem hit och tanken var den att vi skulle se The unborn men båda somnade efter fem minuter så vi beslutade oss för att stänga av datorn och lägga oss att sova vilket var skönt efter kvällen ;D

  och idag söndag har den mesta tiden spenderats i sängen ihop med emma vid fem där var det dags att åka hem till morfar han bjöd på en fläskfilé gryta med ris mummmss ... Och nu har jag presis kommit hem från han och nu blir det att snart ta tummen ur röven och riva över golven en sväng sen är det bara disken kvar av altt fy fan vad det såg ut här i natt när man kom hem men men tack emma för hjälpen av städningen =) Nu väntar tvn och soffan sedan sömn .....


Kommentarer
Postat av: Emma

De va så lite så :) Jag va ju också med och stökade kvällen innan så ^^

2009-03-15 @ 19:45:56
URL: http://emsxxx.blogg.se/
Postat av: Evelina

heheh jaa fast gick ju fort som tur var att städa allt ;D

2009-03-15 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0