Jobb, örebro , vänner

Min dag började imorde klcokan åtta när klockan ringde så var upp och hoppa för att fixa sig inför jobbet så vid nio bar det iväg.... Jobba som tur va en vanlig dag endast till två sedan åkte jag vidare hem till far för att hämta lite money som han var skyldig sedan ner till kronhallen för att möta mor som skulle titta på sin bil som någon hade lyckats kört in i bakre kofånfgaren tror ja det heter när bilen stogd på jobbet men som tur var vart det inga synliga skador ! jag och bilar går inte ihop så en bilmekaniker står på tur nästa ;) Ja efter det bar det hem för att byta kläder och sedan åka för att hämta emma och johanna och sedan vidare till örebro ... Där så klart hitta jag en massa saker balnd annat en långärmad tröja och en ny svart sjal ett par skor ett linne en jacka lite glas diskborstar och även lite smink .... Efter öret åkte jag hem till sanna för lugn hemma kväll som bjöd på let´s dance och wie spelande samt så klart en massa skit prat :D Så nu nyss har jag kommit hem och ska hoppa i sängen nu för ska upp tidigt och ha ridlektion för 2 fem åringar och sedan rida gabben en sväng sen ska jag hem och damsuga och fixa iordning handla lite sen kommer sara och emma som jag vet för att fixa sig inför kvällen som antagligen bjuder på ett besök på hotellet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0