Stressigt

Dagen har gått i fullt ös enda sedan ja klev upp imorse... 

började dagen med att först åka till stallet för att prov hoppa zonicx det gick bra för att jag aldrig suttit på hästen förrut sedan tog jag även en tur på Gabben och åkte sedan upp till Chamonix för en skritt ute ritt med Lovisa =)
Sen blev det att åka hem för att sola och fixa och sedan inhandla allt för helgen så det är fixat och klart efter handlingen blev det hem för att ta sig en dusch och fixa mej iordning snabbt gick det så nu sitter jag här och väntar på att Sara ska ringa så jag vet när ja ska gå ner ska åka med Jimmy hem till henne =) Kvällen för övrigt så blir det att dricka och äta gott hemma hos henne eftersom hon fyllde i tisdags och imorgon blir det party igen först här hemma med trevligt folk och massa sing star och sedan ska vi göra ett besök på hotellet debut blir det för Saras del där ........


                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0