Torsdag

Saker och ting har börjat ordna upp sig förhoppnings vis som det ser ut nu och det känns som en befrielse kan jag lova när allt börja falla på sin rätta plats.... Idag så kom mamma hit vid halv tolv så åkte vi till kristinehamn där jag skulle klippa mig fick vänta ett tag sedan var det min tur vart bra skänt att bli av med lite hår ;D Så fem över halv två var jag klar och klockan två skulle ja vara ombytt och klar för att börja jobbet så gasen i mattan som man säger ;D han presis till 2 jobb dagen gick förövrigt snabbt tack vare att man jobbade ihop med Lotta .... Efter jobbet åkte jag hem till min far en sväng och var social med han känns konstigt på ett sätt att inte bo hemma och alltid kunna prata med dem som man kunde när man bodde hemma fast vi blir aldrig osams nu för tiden och det betyder mycket ..... Efter far så styrde jag kosan mot karlskoga och till open sun för lite solning hade inte solat på 2 veckor usch hemskt är det !!! Och nu sitter jag här och har nyss duschat och läntar till helgen ... Dock inte så taggad men det kan nog hinnas ändra på :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0