Tunneln

Dagarna bara springer iväg ... Helgen vart inte som planerat fredagen blev det en lugn skön hemma kväll med tidig sömn =) Lördagen bjöds det på jobba sedan åkte jag och hämta emma  och sedan hem hir då ja baka pizza till henne =) Fixa  mej iordning efter jobbet och drog med emma hem till adam där det var kalas så klart skulle folket ha skjuss ner till statt och vid tolv där så kom äntligen jag och emma hem hit där vi slog på en film och efter en liten stund tror jag nog att båda slumra ... Så vid 2 tiden så skjussa jag hem henne sedan åkte jag hem och sov ... Söndag jobba jag till tre sedan dirket till stallet där hoppträning på Zonicx och det första jag lyckad göra är att flyga av ;) Men som tur va så vart det en mjuk smäll så klara mej bra för övrigt gick hoppträningn bra med tanke på att jag bara har suttit på hästen 2 gånger innan ..... =) 
 

Det känns nu för tiden att det finns inte TID för något jag orkar inte med skiten längre !!! hoppas att ljuset snart börjar glämta i den mörka tunneln som jag för till fället  befinner mig i .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0