1 vecka kvar

Idag är det en vecka kvar sen ska jag dra på ett stort leende på läpparna :D

Helgen har passerat och fort har den gått.....

Fredags: Började med arbete från halv tio till två sedan till stallet för att Märri skulle rida Gabben en sista gång innan tävlningen efter stallet åkte jag hem och fixa iordning för kvällen då kom det lite folk hit så vi drack lite och vissa kolla på hockey .... Runt elva tiden bestämde vi oass för eller jag sara och adam gick till red brick medans dem andra åkte hem eller gick någon annan stans.... V art en tidig kväll men det var skönt det..

Lördag: Vaknade och klädde på mig och tog bilen och åkte ner till Farmor där även pappa var hon bjöd på Torsk och äggsås mumms för det... Hittade även en väska som har 20 år på nacken i en garderob där så fick den med mej hem riktigt snygg var den =) Efter vi hade ätit dör nere så åkte jag och farmor in till Farfar som för till fället ligger inne på sjukan ... inge vidare :( Efter det åkte jag hem med henne sedan till stallet och fixa Gabben inför tävlingen inför morgondagen efter stallet åkte jag hem för attt duscha =) Sedan bar det iväg till Karlstad för att se Promoe på arena fy fan vad bra han var och även förbandet var helt klart värdt pengarna öven om jag körde nyktert  kom ifrån karlstad runt tre och var hemma i karlskoga vid 4 ...

Söndag: Klockan ringde kvart i sju ja kvart i sj usch för det ... Emma ringde sju lagomt ny vaken men efter fått upp cila och fått i oss lite frukost åkte vi och hämta emma sedan palla inte cilla att förlja med så släppte av henne hos pappa sedan bar det vidare till stallet dör det sista skulle fixas och sedan vid halv nio bar det iväg mot gyttorp för Dressyr tävling som tur var följde pappa med ;D Det var Märrí som skulle tävla och inte jag vilket var väldigt skönt attt var publik för en gångs skull =) Det gick bra för dem kommer inte ihåg poängen men väldigt bra för tredje gången som hon sitter på hästen ... Efter allt var klart med  hästen och stallet åkte jag och emma till Karlskoga där vi köpte med donken hem gött var det efter en korv och macka under dagen som gått... Åkte hem hit och så klart däcka jag i sängen men Emma väckte mej så gick vi till nöjes och handla lite godis så var hon här till en åtta igår kväll :D Somna ganska tidigt igår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0