Snart

Dagarna springer iväg nu för tiden och det hinns inte med mycket om dagarna .... Denna vecka har sprungit iväg i måndags så tog jag en sov morgon eftersom jag var ledig sedan bar det iväg ner till stallet för Märri skulle komma och rida på gabben eftersom hon ska tävla han på söndag .... Efter stallet åkte jag hem för att städa och laga mat sen kom även Sara förbi en sväng =) I tisdags gick dagen åt till jobb skulle igentligen åkt efter det på indrukuktion på maxi men behövde inte det som tur var så det får bli en annan dag ... har nog bestämt mig vilket jobb det blir och det lutar åt att det blir Maxi så idag ska jag ringa till Kronhallen och tacka nej till det .... Snart ska jag iväg till arbetet men först ska jag laga lite mat sedan åka ner för att fixa med gabben;D


Ja och har kommit fram till att det är bara nästa vecka kvar sen kan jag dra på ett jävla leende på läpparna och tänka att det bara är 2 veckor kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0